Naam:
mariannealex6.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Zij die ons kennen weten dat we Travel fans zijn, dat kun je wel lezen in de eerdere logs

Over mijn reis

Herkansing West Canada in 2020

De laatste keer in Canada in september 2018 hadden we een beetje pech het weer sloeg onverwacht om van zonnig naar regen, mist en sneeuwval. De mooie vergezichten gingen letterlijk in de mist op. Met minder dan 50 meter zicht was zelfs het mooie turquoise Peytoo lake niet meer te vinden. Natuurlijk was de witte sneeuwlaag van 15 á 20 cm een mooi gezicht maar de dalende temperaturen van ver onder nulpunt heeft er voor gezorgd dat we ziek werden. Waardoor we eerder moesten afzakken naar The USA waar de temperaturen rond 24 graden lagen ...... hier konden we uitzieken en de reis verder hervatten.

Dat West Canada een nieuwe kans krijgt is niet verwonderlijk. Dat wat we zagen overtreft veel natuurschoon op deze aardkloot. Onze ervaring met een beer wat op 5 meter afstand stond was indrukwekkend net als de kolkende rivieren de heldere meren en schilderachtige bergen. Tioga tours heeft de vliegtickets, hotels en camper weer voor ons geregeld. Voor ons is Tioga veruit de beste Amerika specialist met zelfs leuke speciale open dagen.

Beer die ons in 2018 vergezelde en op 5 meter afstand ons naderde.

De beer die bij ons indruk maakte in september2018

zoals Canada Usa reislog verhaal : http://www.mariannealex5.reislogger.nl

groet,

Maranne en Alex

Bezochte landen

Ik heb 34 landen (14%) bezocht:

Algerije, België, Bosnië en Herzegovina, Canada, Curaçao, Denemarken, Djibouti, Duitsland, Finland, Frankrijk, IJsland, Italië, Kosovo, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Servië, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.