Welkom op onze reisblog West Canada 2020!

7 december 2019

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website voor alweer voor de 6 de keer gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis West Canada 2020. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan op onze mailinglijst!

Deze blog is ideaal voor thuisfront, familie en kennissen, maar natuurlijk ook andere geïnteresseerden, wees vrij  om een reactie achter te laten. Wij zien jullie reacties graag tegemoet, zodat we deze later nog een keer kunnen nalezen in het reisblog boek wat we weer gaan maken.

Herkansing West Canada in 2020

De laatste keer in West Canada in september 2018 hadden we een beetje pech het weer sloeg onverwacht om van zonnig naar regen, mist en sneeuwval. De mooie vergezichten gingen letterlijk in de mist op. Met minder dan 50 meter zicht was zelfs het mooie turquoise Peytoo lake niet meer te vinden. Natuurlijk was de witte sneeuwlaag van 15 á 20 cm een mooi gezicht, maar de dalende temperaturen van ver onder het nulpunt heeft er voor gezorgd dat we ziek werden. Waardoor we eerder moesten afzakken naar The USA waar de temperaturen rond 24 graden lagen ...... hier konden we uitzieken en de reis verder hervatten.

Dat West Canada een nieuwe kans krijgt is niet verwonderlijk. Dat wat we zagen overtreft veel natuurschoon op deze aardkloot. Onze ervaring met een beer wat op 5 meter afstand stond was indrukwekkend net als de kolkende rivieren de heldere meren en schilderachtige bergen. Tioga tours heeft voor ons de vliegtickets, hotels en camper in juni 2020 geregeld. Voor ons is Tioga veruit de beste Amerika specialist met zelfs leuke speciale open dagen. http://www.tiogatours.nl.

Terwijl we dit typen zijn we nu ook begonnen met voorbereiden.

We hadden ook Sri lanka in de wensenlijst maar de dag voor we wouden boeken bij WRC reizen waren daar aanslagen. Ons besluit om dan toch maar stabielere landen te gaan bezoeken was dan gauw gemaakt en kwam Canada weer op de lijst voor.....

Groetjes,

Marianne en Alex.

1. Reislogger:
    7 december 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. ErikBea:
    3 januari 2020
    Hoi Alex en Marianne
    Hopelijk dit jaar beter weer
    Het is een prachtig land wij gaan jullie straks ook weer met veel plezier volgen
    en herinneringen ophalen.